• Telefon : +90 (850) 302 3652
  • E Posta : info@octa.com.tr
  • Çalışma Saatlerimiz: 09:00 to 19:00
cart

Bayi Giriş'i

Servisim

Servisim program'ı Teknik Servis Otomasyonundan oluşmaktadır.

Servisim programında yapabilecekleriniz :

  • Stok
    • Stok Kartı, oluşturup ürünlerinizin güncel alış fiyatı, satış fiyatı, üründeki kar miktarınızı ve stok adetlerini görebilirsiniz.
    • Stok Grupları, ürünlerinizi gruplara ayırmanıza yardımcı olur.
    • Stok Hareketleri, ürünlerinizin fatura girişleri, sevk işlemleri ve satış detaylarına ulaşabilirsiniz.
    • Barkod Basımı, ürünlerinizin barkod çıktısını alabileceğiniz panel.
  • Depo
    • Depo Kartı, depolarınızı tanımlayabileceğiniz panel.
    • Depo Stok Miktarı, depolarınızda bulunan ürünlerin mevcut ürün adetlerini görebileceğiniz panel.
  • Cari
    • Cari Kartı, cari müşterilerinizi tanımlayabileceğiniz panel.
    • Cari Hareketleri, cari müşteriniz ile aranızda gerçekleşen fatura girişleri ve ödemeleri görüntüleyebileceğiniz panel
  • Banka
    • Banka Kartı, banka hesaplarınızı tanımlayabileceğiniz panel.
    • Para Transferleri, banka hesaplarınız arasında veya cari müşteriye yaptığınız ödemeler.
    • Banka Hareketleri, hesabınızda gerçekleşen işlemlerin detaylı listesi.
  • Kasa
    • Kasa Kartı, işletmenize ayrı ayrı kasa tanımlayabilirsiniz. mesela servis kasa, perakene kasa, online(e-ticaret) kasa gibi.
    • Kasa Devir İşlemleri, kasa'dan bankaya veya çeşitli yerlere devir işlemi yaparken kullanılır.
    • Kasa Tahsilat ve Ödemeler, kasadan tahsilat ve ödeme yaparken kullanılan paneldir.
    • Kasalar Arası Transfer, tanımlamış olduğunuz kasalar arası transfer yapmanızı sağlayan paneldir.
    • Kasa Hareketleri, kasa'nızdaki hareketleri döküm halinde alabileceğiniz bir raporlama sayfasıdır.
  • Çek
    • Müşteri Çek Takibi, müşteriden alınan çekleri takip edebileceğiniz paneldir.
    • Firmanın Çekleri, işletmeniz tarafından, müşterilere kesilen çeklerin takip edilmesini kolaylaştıran paneldir.
    • Çek Çıkışları, müşteriden aldığınız çekleri farklı bir müşteriye deviretmenize durumunda, devredilen çeklerin takibini kolaylaştıran paneldir.
    • Çek Listesi, firmanız tarafından kesilen, müşteriden alınan ve devredilen çeklerin listesini ve raporlamasını yapar.
  • Fatura ve İrsaliye İşlemleri
    • Alış, Satış ve İade Faturaları, firmanızdaki faturaların giriş/çıkış işlemlerini yapabileceğiniz paneldir.
    • Fatura Dökümleri, liste halinde iki tarih arasında işletmenize giriş/çıkış olan faturaları listeler.
    • BA-BS Formları, Bildirim Alış/Bildirim Satış'ın kısaltması olan BA/BS formları giriş yapılan faturalar vasıtasıyla kolayca oluşturulabilirsiniz.
    • KDV Raporlamaları, işletmenizde Düzenlenen/Alınan faturaların KDV Raporlamalarını kontrol edebileceğiniz ve raporlayabileceğiniz paneldir.
    • Cari Mütabakatı, cari müşteriniz ile mütabakat yapmanıza yardımcı olan paneldir.
  • Teknik Servis
    • Servis Kayıt Formu, teknik servise gelen ürünlere açtığınız kayıt formudur.
    • Servisdeki İşlerin Listesi, servisteki işlerin son durumlarını incelebileceğiniz paneldir.
    • Servise Gelen Cihazların Geçmiş İşlemleri, servise gelen bir cihazın daha önceden servise gelip, gelmediğini kontrol edebilir. Eğer geldiyse yapılan işlerin dökümünü alabileceğiniz panel.
    • Teknik Servis Ekranı, teknik servis kısmında, ortak bir alana kurulan bir ekran vasıtasıyla, teknik servisinizde anlık olarak iş takibi yapılmasını kolaylaştıran bir uygulamadır.
  • İş Yönetimi ve Planlama
    • Görev Emri, personellerinize görev atayabileceğiniz paneldir. Bu panel vasıtasıyla personel'lerinize görev ataması yapabilir ve iş takibini kolaylaştırabilirsiniz.
    • Görev Hareket ve Dökümü, atamış olduğunuz görevlerin personel tarafından girilen işlem adımlarını inceleyebilir ve bunları raporlayabilirsiniz.
    • Görev Takibi, görevleri takip ederek personele ekstra not düşebilir, iş tarifi veya açıklama yazabilirsiniz.
  • Perakende Satış
    • Hızlı Satış, perakende satışında belirli bir tutarın altındaki ürünlerde eğer müşteri fiş/fatura talep etmiyorsa bu satışları hızlı satış panelinden satabilir ve gün sonunda toplu fiş/fatura kesebilirsiniz.
    • Perakende Satış (3 farklı ekran), perakende satış'ı için hazırlanmış 3 farklı tasarıma sahip satış ekranıdır. Bu panel'i ister kiosk ekran'dan, ister bilgisayarlardan satışlar yapabilirsiniz.
    • Satış Listesi, gün içindeki veya iki tarih arasındaki satışları listeleyip raporlayabilmenize kolaylık sağlayan paneldir.
  • Teklif
    • Teklif Verme, müşterilerinize teklif hazırlayabileceğini paneldir. Müşterinize verdiğiniz tekliflerin varsayılan olarak 15 gün süresi vardır ve bu süreler sizin kontrolünüzdedir. Verilen teklifleri TL, Dolar, Euro gibi para birimleri üzerinden verebilirsiniz ve teklifte vermiş olduğunuz para birimine göre anlık kur oranı'da eklenmektedir ve teklifi değerlendirirken Programımız anlık kur oranı üzerinden işlem yapmanıza olanak sağlar. Teklifi hazırladıktan sonra aşağıdaki seçeneklerden dilediğiizi kullanarak müşterilerinize teklif'i ulaştırabilirsiniz.
      • Mail, müşterinin mail adresine
      • Sms, müşterinin telefon'una SMS ile
      • Kağıt, işletmenizden baskı alarak imza/kaşe atıp teklifinizi müşterinize sunabilirsiniz.
    • Teklif Takibi, bu panel aracılığı ile verilen teklifleri, bitimine yakın müşteri ile irtibata geçip değerlendirebilir veya silebilirsiniz.
    • Teklif Değerlendirme, müşterileriniz teklifdeki ürünleri satın almaya karar verirse teklif değerlendirme ekranından, teklifi satış ekranına tek tıkla aktarabilir ve satışı tamamlayabilirsiniz.
  • Personel
    • Personel Kartı ve Listesi, personellerinize program üzerinden kullanıcı açabileceğiniz ve aktif/pasif kullanıcılarınızı listeleyebileceğiniz paneldir.
    • Personel Yetkilendirme, her program kullanıcısına özel yetki atayabileceğiniz paneldir. Yetkisi olmayan kullanıcı diğer Panel/Sayfaları göremez ve Programa yetkisi dışında müdahalede bulunamaz.
    • Personel Maaş ve Avans Ödemeleri, Personellerinizin maaş ve avans ödemelerini bu panel aracılığıyla kolayca yapabilir ve raporlayabilirsiniz.
    • Personel Giderleri, personel giderlerini takip edebileceğiniz paneldir.

daha fazlası için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

 

 

 

 

demo

Ileri Düzey Teknoloji ve Yazılım Şirketi

OCTA Yazılım Limited Şirketi, kuruluşundan itibaren yazılım bilgi yönetim sistemlerini üretebilen, sahada işletmeye alabilen ve destek hizmetlerini Türkiye genelinde sunabilen kabiliyete sahiptir. 15 yıllık tarihinde bir çok uluslararası firma ile yazılım ve bilgi sistemleri projeleri yapmıştır.


Çalışma Saatleri

Haftaiçi
8:30 - 19:00
Cumartesi
9:00 - 19:00
Pazar
Kapalı

Adresimiz

Merkez Adres
Namık Kemal Mah. 119 Sok. No: 14
Esenyurt / İstanbul
Ordu Şube
Zaferi Milli Mah. Stıkıcan Cad. No: 55/1
Altınordu / ORDU
Telefon
+90 (850) 302 3652
E-Posta
info@octa.com.tr